marți, 19 octombrie 2010

Risipitoarea Elena Udrea

Când românului i se cere să strângă tot mai mult cureaua pentru a depăşi perioada de criză, Elena Udrea, falsa blondă din ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, îşi permite să arunce pe fereastră 120 de mii de euro pe un manual de brand turistic şi pe broşuri prin care să promoveze brandul turistic al României.
Pentru controversatul brand turistic (frunzuliţa cu bucluc) s-au aruncat pe apa sâmbetei alte câteva sute de mii de euro.
Finanţarea celor două proiecte este asigurată de la bugetul MDRT pe anul 2010, capitolul "Proiecte cu finanţare din fonduri externe nerambursabile (FEN), Programe din Fondul European de Dezvoltare Regională (FEDR)". Valoarea estimată pentru realizarea broşurilor este de 95.000 de euro, fără TVA, echivalentul a aproximativ 408.500 de lei, fără TVA, iar pentru realizarea Manualului de brand turistic, valoarea estimată este de 5.000 de euro, fără TVA, echivalentul a aproximativ 21.500 de lei, fără TVA.

Un comentariu: